Header Image

Зберігання файлів

Ви маєте можливість тимчасово або постійно зберігати файли в нашому сховищі, побудованому за сучасними безвідмовнопрацюючими схемами. Ми впевнені в його надійності, тому ми самі так зберігаємо наші файли.

Якщо Ви вже втрачали важливі дані на звичайних дисках або флеш-дисках і замислювалися, як зберегти свої дані — ця послуга для Вас.

Якщо Ви маєте в своєму розпорядженні об’ємні архіви фото або відеоархіви і не маєте можливості зберігати інформацію на своєму комп’ютері — ця послуга для Вас.

Якщо у Вас виникла необхідність оновити або встановити нову операційну систему і десь тимчасово зберегти Ваші дані — ця послуга для Вас.

 

 

Резервне копіювання файлів

Чи стикалися Ви з втратою даних через випадкове видалення потрібного файлу?

Читали, а, можливо, і самі стикалися з втратою даних через крипто-локерів, які шифрують файли на диску, а потім вимагають гроші за доступ до паролю, яким можна розшифрувати дані?

Або, можливо, втрачали дані через “зловлений” вірус?

Резервне копіювання допоможе вирішити цю проблему. Ми надаємо можливість самостійно або автоматично створювати резервні копії зберігання файлів на «Зовнішньому Диску».

 

 

Активація послуги Зовнішній диск

З моменту активації Вас, як Абонента в мережі Інтернет, послуга не активна. Для її активації необхідно в особистому кабінеті увійти на вкладку Зовнішній диск і вказати бажаний розмір зовнішнього диску. Максимальний розмір доступний в даний час — тисяча двадцять чотири ГБ (тобто 1 ТБ). З моменту активації послуги починає діяти додаток до договору.

 

Вартість послуги — 0.01 грн. (1 копійка) на добу [1], по кожен повний і НЕ повний Гігабайт зайнятого місця, починаючи з другого гігабайту. Тобто перший Гігабайт — безкоштовно.

 

 

Активація резервного копіювання

Для активації резервного копіювання файлів необхідно налаштувати значення максимум резервних копій. Якщо значення параметра Автоматичний backup встановлений в “Так”, то кожен день о 4:00 буде проводитися автоматичне резервне копіювання файлів. Так само Ви можете в будь-який момент створити резервну копію, обравши розділ “створити backup”.

 

Вартість зберігання резервних копій — 0.01 грн. (1 копійка) на добу [1], на кожну можливу копію.

 

 

Налаштування комп’ютера

Для користування послугою “Зовнішній диск” у Вас на комп’ютері повинна бути встановлена ​​операційна система Windows 7 SP1 або новіша, або будь-яка інша, що підтримує з’єднання по протоколу SMB2.

Ви повинні зробити підключення стандартними засобами операційної системи до нашого сервера. Ім’я сервера magnus. (Зверніть увагу на точку в кінці імені — вона обов’язкова). Приблизно так:

Якщо Ваш комп’ютер не може з’єднатися з нашим сервером — швидше за все у Вас не налаштоване використання наших DNS-серверів. Ми не рекомендуємо так робити, але, тим не менше, є можливість обійти цю проблему. Для цього в якості імені сервера необхідно вказати 193.111.114.15.

 

Найбільш поширені запитання.

— Яка швидкість читання і запису?

Швидкість читання і запису на Зовнішній Диск залежить від Вашого тарифного плану і можливостей Вашого обладнання.

 

— Чому на зовнішньому диску вільного місця менше або більше, ніж очікувалося?

При створенні диска частина виділеного місця використовується операційною системою. Крім цього, скільки насправді займають файли на диску залежить від:

  • Розміру — файли розміром менше мінімального блоку можуть займати цілий блок, хоча операційна система спробує оптимізувати зберігання файлів, щоб зменшити втрати;
  • Вмісту — операційна система намагається стискати файли, і якщо вони добре стискаються, то будуть займати менше місця;
  • Від кількості файлів — операційній системі необхідно зберігати крім вмісту файлів ще їх імена, дати створення та іншу службову інформацію

 

— Як відновити файли або каталоги з резервної копії?

Для доступу до резервних копій у Вас повинна бути встановлена операційна система Windows 7 SP1 або новіша. Для більш ранніх систем можна завантажити клієнт з сайту Microsoft.

Відновлення попередньої версії файлу чи папки:

  1. Відкрийте провідник Windows і виконайте пошук файлу або папки, попередню версію яких потрібно відновити.
  2. Натисніть файл або папку правою кнопкою миші і виберіть команду Відновити попередні версії..
  3. Виберіть зі списку потрібний і натисніть кнопку Відновлення..
    ВАЖЛИВО! Файл або папка замінює поточну версію на комп’ютері, при цьому дану операцію не підлягає скасуванню.

Якщо у Вас не виходить відновити файл або папку — зверніться в нашу службу технічної підтримки.

 

— Чому розмір Зовнішнього диска менше, ніж зазначено в кабінеті?

При використанні резервних копій частина вільного місця займається ними.

 

— Чи можливий доступ до файлів з Інтернету?

Ні. Доступ до Ваших файлів можливий тільки з мережі Magnus.

 

— Чи можливий доступ до файлів з іншого облікового запису?

Ні. Доступ до Ваших файлів можливий тільки з Вашого облікового запису.

 

— Я виділив 200 ГБ місця на диску, скільки я буду платити?

Оплата стягується тільки за зайняте місце і не залежить від того, скільки Ви виділили місця на Зовнішньому диску.

 

— Я вказав зберігати 10 резервних копій, скільки я буду платити?

Оплата стягується за можливість створення резервних копій, тому вартість буде 0.10 грн. (10 копійок) на добу [1].

 

— А раптом хтось чужий отримає доступ до файлів?

Доступ до Ваших даних обмежений. Проте, якщо Ви плануєте зберігати дані, доступ до яких стороннім вкрай небажаний — рекомендуємо скористатися додатковим шифруванням. Як приклад — можна скористатися програмою VeraCrypt або будь-який інший на Ваш розсуд.

 

— Чи потрібна послуга Нефільтрований Інтернет для доступу до файлів?

Ні. Для доступу до послуги Зовнішній Диск активація ніяких додаткових послуг не потрібна.

 

— Чи є доступ при заблокованому Інтернеті?

Якщо з якої-небудь причини доступ до мережі Інтернет обмежений — швидкість доступу до файлів складе 512 Кбіт/с..

 

— Як отримати дані після закінчення дії договору?

У момент закінчення дії договору всі дані видаляються. Тому отримати доступ після закінчення дії договору неможливо.

 

— Я хотів би отримати файл з Зовнішнього диска поштою або іншим способом, чи може персонал із технічної допомоги надіслати мені файл?

Ні. Служба технічної підтримки не має доступу до Ваших файлів і тому не зможе виконати Ваше прохання.

Проте, якщо з якої-небудь причини Ви не можете отримати доступ до Ваших файлів звичайним чином, є можливість отримати копії всіх файлів в офісі нашої компанії. Для цього необхідно прийти в офіс і мати при собі:

  • Паспорт, на який укладено договір
  • USB-носій з об’ємом, достатнім для збереження всіх файлів

Зверніть увагу, всі файли на зовнішніх носіях будуть видалені. Записати на носій файли можливо тільки пакетом, без можливості вказівки конкретних файлів.

 

Вартість даної послуги — 800 грн [1].

[1] Всі ціни, вказані вище, запропоновані тільки для Домашніх абонентів. Вартість послуги для юридичних осіб просимо уточнювати в Абонентському відділі.

Спасибі за Ваше повідомлення. Воно успішно відправлене.