Навіщо Вам потрібен резервний(запасний канал) Інтернет якщо Ви вже користуєтесь послугами Інтернет від одного провайдера?
Ваше підприємство може опинитися без Інтернету на невизначений термін:
- в разі аварії на магістралях Вашого основного Інтернет-провайдера;
- внаслідок збою програмного забезпечення на технічній площадці провайдера;
- внаслідок вандалізму, крадіжок кабелю або обладнання третіми особами. (За статистикою в нашому регіоні було зафіксовано 87 офіційних звернення до поліції за фактами крадіжок)
- внаслідок непередбачених дій правоохоронних органів, пов’язаних з вилучення серверів у провайдера та ін.
Що Ви отримаєте?
- Паралізовану електронну пошту,
- непрацючі бухгалтерські програми,
- неможливість своєчасно відправити звіти,
- відсутність зв’язку з віддаленним обладнання,
- збої в веденні господарської діяльності підприємства,
- не працюючі камери відео-нагляду
- інше
Особливо критичною є ситуація з відсутністю Інтернету в останній день подачі податкової звітності.
Як вирішити проблему?
Щоб забезпечити безперебійну роботу компанії, як правило, створюється два Інтернет-підключення від різних провайдерів.
- Для розподілу трафіку до сервера підключається маршрутизатор, який, в той самий критичний момент перенаправляє його в резервний канал.
Існує два варіанти організації резервного каналу Інтернет:
1. На постійній основі;
2. Як засіб зв’язку в аварійних ситуаціях.
Таким чином, друге підключення може виконувати дві функції:
1. Забезпечувати безперебійний доступ до Мережі за наявності технічних проблем.
2. Перенаправляти другорядний трафік.
Фахівці компанії «Магнус» проаналізують потребу Вашої організації/офісу/виробництва в резервуванні Інтернет-каналу і запропонують оптимальний спосіб організації іншого підключення.