Header Image

Організація резервного (бекапного) каналу

Навіщо Вам потрібен резервний(запасний канал) Інтернет якщо Ви вже користуєтесь послугами Інтернет від одного провайдера?

Ваше підприємство може опинитися без Інтернету на невизначений термін:

  • в разі аварії на магістралях Вашого основного Інтернет-провайдера;
  • внаслідок збою програмного забезпечення на технічній площадці провайдера;
  • внаслідок вандалізму, крадіжок кабелю або обладнання третіми особами. (За статистикою в нашому регіоні було зафіксовано 87 офіційних звернення до поліції за фактами крадіжок)
  • внаслідок непередбачених дій правоохоронних органів, пов’язаних з вилучення серверів у провайдера та ін.

Що Ви отримаєте?

  • Паралізовану електронну пошту,
  •  непрацючі бухгалтерські програми,
  •  неможливість своєчасно  відправити звіти,
  • відсутність зв’язку з віддаленним обладнання,
  • збої в веденні господарської діяльності підприємства,
  • не працюючі камери відео-нагляду
  • інше

Особливо критичною є ситуація з відсутністю Інтернету в останній день подачі податкової звітності.

Як вирішити проблему?

Щоб забезпечити безперебійну роботу компанії, як правило, створюється два Інтернет-підключення від різних провайдерів.

  • Для розподілу трафіку до сервера підключається маршрутизатор, який, в той самий критичний момент перенаправляє його в резервний канал.

Існує два варіанти організації резервного каналу Інтернет:
1. На постійній основі;
2. Як засіб зв’язку в аварійних ситуаціях.

 Таким чином, друге підключення може виконувати дві функції:
1. Забезпечувати безперебійний доступ до Мережі за наявності технічних проблем.
2. Перенаправляти другорядний трафік.

Фахівці компанії «Магнус» проаналізують потребу Вашої організації/офісу/виробництва в резервуванні Інтернет-каналу і запропонують оптимальний спосіб організації іншого підключення.


Спасибі за Ваше повідомлення. Воно успішно відправлене.