З 8 Березня! Вихідний у абонентського відділу.
Шановні абоненти! Вітаємо вас з 8 Березня! В звʼязку зі святом абонентський відділ не працюватиме 8.03.2024. Служба технічної підтримки працює в штатному режимі.
Аварійно-відновлювальні роботи 19.01.24
Шановні Абоненти! В зв’язку з аварійно-відновлювальними роботами в мережі партнера у м. Київ 19.01.24 ви можете спостерігати переривання зв’язку з 10.00 — 16.00 год. Сподіваємося на Ваше розуміння та приносимо…..
Недоступність «Київстар» 12.12.2023
Шановні абоненти! У зв’язку з технічним збоєм у оператора «Київстар» і обмеженою можливістю здійснювати дзвінки, нагадуємо, що зв’язок з технічною підтримкою або абонентським відділом компанії Магнус можливий в особистому кабінеті…..
Новий спосіб оплати послуг
Шановні абоненти! Нещодавно в нас з’явився новий спосіб оплати послуги Інтернет. Скористуватись ви можете за цим посиланням. По всім питанням звертайтесь до абонентського відділу за номерами: (097) 226-64-00 (050) 046-046-0
Зміна графіка роботи відділу технічної підтримки
Шановні абоненти! Враховуючи ваші пропозиції та побажання ми вирішили внести зміни в графік роботи відділу технічної підтримки — з 03.07.2023р. служба технічної підтримки буде працювати цілодобово.