Розривається з’єднання. Що робити?
Розриви з’єднання можливі по таким причинам:
- Шкідливе програмне забезпечення ініціює розрив з’єднання. Необхідно перевірити комп’ютер на наявність шкідливого програмного забезпечення та троянських програм ОНОВЛЕНОЮ системою безпеки та переналаштувати Інтернет-з’єднання згідно з покроковою інструкцією.
- Ненадійно підключено кабель. Необхідно перепідключити мережевий кабель (при підключенні кабелю повинен бути відчутний клік).
- Збій роботи драйвера мережевого адаптера. Необхідно перевстановити драйвер з компакт-диска, який постачався в комплекті з комп’ютером або ж завантажити драйвера з офіційного сайту виробника мережевого адаптера.
Швидкість доступу до Інтернету різко знизилася (по всіх сайтах). Що робити?
Можлива причина: механічна проблема — неповний контакт на роз’ємах, пошкодження кабелю.
Усунення проблеми:
- Вимкнути торрент-клієнт або інше програмне забезпечення, що завантажує канал зв’язку.
- Перевірити додатки, які можуть активно використовувати канал зв’язку — вимкнути їх або перезавантажити комп’ютер.
- Звернутися в технічну підтримку.
Працюємо з 8.00 — 21.00 ПН-ПТ, 9.00 — 21.00 СБ-НД.
Швидкість доступу до Інтернету різко знизилася (до окремих сайтів). Що робити?
В даний момент сайт перевантажений через велику кількість відвідувачів, що роблять закачування, або на сервері сайту встановлено обмеження швидкості передачі даних.
Усунення проблеми:
- Відкладіть завантаження чи перегляд файлів на інший не піковий час.
- Знайдіть ту саму інформацію на інших ресурсах.
Пропав доступ до Інтернет. Що робити?
Перш ніж звернутися за технічною підтримкою, в разі недоступності Інтернет-сервісів, спробуйте:
- Перевірити фізичне підключення кабелю до мережевого адаптеру на Вашому комп’ютері.
- Якщо у Вас підключення на пряму і пропав доступ до мережі Інтернет, перегляньте інформацію про помилку підключення.
- Відключити програми типу Брандмауер Windows, Firewall, антивіруси та інше ПЗ, призначене для захисту від хакерських атак з мережі Інтернет.
- Перевірити стан Вашого рахунку.
- Перезавантажити Ваш комп’ютер.
- Якщо у Вас встановлений роутер, вимкніть його на 5 хв.
Низька швидкість Інтернету.
Може бути викликана різними причинами, серед яких можна відзначити наступні:
- Рідкісний випадок. На комп’ютері користувача програма для скачування файлів вимірює швидкість в мегабайтах в секунду, а в тарифі вказана швидкість в мегабітах в секунду, тобто відмінність у показаннях не менш ніж у 8 разів. Абонент, дивлячись на покази програми, думає, що його швидкість у 8 разів занижена, ніж це обумовлено в договорі.
- Користувач використовує програму Internet Explorer для виходу в Інтернет. Ця програма з іконкою у вигляді букви E, в порівнянні з іншими більш популярними програмами такими як Opera, Google Chrome, Mozilla Firefox, як показує практика, досить часто відкриває сайти повільніше. Особливо це помітно при виході в Інтернет через бездротовий доступ.
- Найчастіша проблема! На комп’ютері користувача запущено декілька програм, які в даний момент завантажують та передають дані в мережу Інтернет, займаючи виділену смугу доступу. Наприклад, одночасно користувач завантажує файли по локальній мережі, оновлюється антивірус, викачуються оновлення Windows, працює програма торрент-клієнт, грає музика і т.п.
- Процесор комп’ютера під час відкриття сторінок в Інтернеті завантажений під 100% або близько до того, майже «під зав’язку». Перевірити завантаження процесора дуже просто: натисніть одночасно клавіші [Ctrl], [Alt] та [Del] і запустіть диспетчер задач. У вікні диспетчера завдань Ви побачите крім того, що опрацьовує Ваш процесор, ще й відсоток завантаження процесора. Якщо Ви зіткнулися саме з даним — це виключно проблема операційної системи та програм на Вашому комп’ютері.
- На швидкість можуть впливати апаратні обмеження комп’ютера користувача. Процесор може не справлятися з великим потоком даних, особливо, якщо цей потік складається з великої кількості пакетів маленького розміру (наприклад, торрент-клієнти). Останнім часом, коли з’явилася можливість користуватися Інтернетом на великих швидкостях, і одночасно з’явився великий вибір комп’ютерів (нетбуки, неттопи) з «полегшеними» процесорами, ця проблема стає все актуальнішою.
- Найчастіша проблема! Комп’ютер користувача заразився вірусом, трояном або спам- ботом, які в непомітному для користувача режимі розсилають спам, скачують на комп’ютер сміттєві файли (тобто займають частину каналу доступу), в налаштуваннях Windows змінюють налаштування виходу в мережу або зовсім блокують доступ. Таке може трапитися навіть якщо на комп’ютері стоїть і оновлюється антивірус, проте різні антивіруси можуть по-різному реагувати на проникнення вірусу.
- На комп’ютері стоять спеціалізовані програми для розгону Інтернет і економії трафіку, для аналізу мережевого трафіку, або відбулися некоректні налаштування комп’ютера внаслідок встановлення чи видалення антивірусного захисту, включаючи і більш комплексні види програмного захисту, наприклад, файрвола. Несправність на лінії між комп’ютером абонента і сервером провайдера. Зверніть увагу: лінія зв’язку починається від обладнання провайдера на будинку і закінчується мережевою картою в комп’ютері абонента. Збій може виникнути де завгодно: у квартирі, на сходовому майданчику, на поверсі де встановлено обладнання провайдера, на даху чи в підвалі через який підходить сигнал з іншого будинку.
- Завантаженість сервера з якого Ви намагаєтеся викачувати файли чи завантажувати сайти або є спеціальне обмеження на швидкість, накладене адміністратором того сайту який Ви відкриваєте або з якого завантажуєте файли.
Немає доступу до певного сайту. У сусіда, підключеного до Magnus, такої проблеми немає.
Доступ до сайту може блокуватися антивірусною програмою, фаєрволом або маршрутизатором, встановленим на Вашому ПК.
Немає доступу до певного сайту. У сусіда, підключеного до Magnus, така ж проблема.
Ймовірно, доступ до сайту заблокований адміністрацією сайту на нетривалий час для проведення заходів, наприклад, для захисту сайту або інших налаштувань.